15 Ocak 2010 Cuma

İnternetten Arkadaş Bulmak

Hollandada tek basına yasıodu ev arakdası vardı sade bunu evlendireceklermis zorla evden kacmıs hollandada baska bi sehirde calısıp yasıo iste radyoya qeliodu ayarı verdim  adı qamze izmirli 25 yasında bana
asıktı abi qel diodu yalvarıodu bırak orayı komple qel burda evlenelim

diodu 8-9 ay msnde radyoda falan qörstük qünlük cam acıodu ALLAH vurmus diolar  ya öleydi abi acıodum bisi diyemiodum yeter die sıkıodu öle qeldi qecti sonra zorla nisanliolar beni dedim bırakmak icin bahane yok yoksa  neyse bırak herseyi kac qel  ben sana bakarım dedi salladım salladm söle böle falan filan derken dedim sözlediler  daha kacamam haha  bana bi mp3 calar yollamıstı o zaman karqoyla o kadar sonra hakkını helal et dedim
sildim msnden böylece bitmişti .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder