29 Ocak 2010 Cuma

Sesli Havadis

Sesli Havadis diyince aklınıza öncelikle gelenler nelerdir. Benim aklıma öncelikle sesli haberler gelmektedir. Sesli haberler diyincede aklımıza bu sefer de tabiki radyo veya tv gelmektedir. Radyo ve televizyonun sesli chat üzerindeki etkilerinden bahsedeyim sizlere birazda. Sesli chat demek  internet üzerinden yapılan kameralı ve de sesli görüntülü konuşma imkanını veren hizmetlere denir. Geçenlerde siteye Bir üniversitenin iş ilanını koydum ama çok pişman oldum nedeni ise bi bayan yazmış bana artık yeter diye ne olur siz duyun sesimi diye. Ben çok üzüldüm şahsen ama elden bişey gelmiyorki yapacak bişey yok . Allah yardımcısı olsun o da işsizlik yüzünden skıntılar yaşıyor. Birdaha o şekilde yazıları siteye eklemeyeceğim sonra ben üzülüyorum. Konumuza dönmeden önce bu olaydan sizlerede bahsetmek istedim çünki beni çok etkileyen bir olay olmuştu o an . Gelelim konumuza sesli chat yaparak sizde Popstar olabilirsiniz belki. Hani eskiden türk filimlerinde olurduya Un kapanına gidip te şarkı söyleyerek artist olma yolunda koşanlar vardır eminim ki hepinizde hatırlamışsınızdır. Sesli chat yaparakta  sesinizi duyurun belki zengin bir armatörün birisi sesinizi duyup sizi popstar yapabilir. şans işte ya nerede geleceği belli olmuyor bi bakarsın çok yakın bi bakarsın çok uzak. Ama bende hiç şanş yoktur piyango bileti alırım amorti bile vurmaz . Konuyu dağıtıp duruyorum kusuruma bakmayın kafam çok karışık bu aralar napıyım . Ülkedeki sorunlar haitideki depreme çok üzüldüm allah yardımcıları olsun. Seslichattv.com yönetimi olarak sizlerinde yorumlarınızı burada görmeyi istiyoruz. İstediğiniz her türlü şikayet olsun istek olsun bizlerle paylaşabilirsiniz. yeterki siz isteyin bizler elimizden gelenin fazlasını sizler için yapacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder