15 Ocak 2010 Cuma

internetten arkadaş arama

bi kadın vardı adıyamanlı benm radyoya qeliodu neyse önce abla falan dedim
deme dedi dedim tamam canm demem  yası 35 di qecen sene hahaa yani 36 yasında neyse msn istedi verdim sonra cam actı at qibi kadın sarısın bomba
inanamadım adıyamnlı olduquna  türkçe 10 numara sevgilisi memurms
kocam spor qiymio benimle ilqilenmio die yakınmaya basladı sonra  adıyamana qelirmisin dedi qelirim dedim öle dedim bu q evsedi  neyse baya baya bii web camda shov yaptı  2 ay falan izledim   kayıt ettim hatta
bi kac videosu vardı fortmmatta qitti  sonra adıyamana qelince bi yer
ayarlıcam arkadasın evi bulusalım  dedi tamam dedim sonra kendimden utandım sevgilisinin yerine koydum kendmi yol verdim ana avratt caqa coluk
sövdüm besikteki bebesine kadar sövdüm D:  enqelledi sildi beni
bu kadar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder