22 Ocak 2010 Cuma

Van'ın Gevaş ilçesinde örümcek tarafından ısırılan kişi sigarayı bıraktı

Van'ın Gevaş ilçesinde örümcek tarafından ısırılan Hüsrev Tanrıtanır'ınhayatı değişti. Günde iki paket sigara içen Tanrıtanır, örümcek ısırdıktan sonra sigarayı tiryakisi olduğunu unuttu.

Edinilen bilgiye göre, Gevaş Devlet Hastanesinde temizlik görevlisi olarak çalışan Tanrıtanır, hastanenin kazan dairesinde çalıştığı sırada örümcek tarafından ısırıldı.

Karadul cinsi örümcek tarafından ısırıldığı belirlenen Tanrıtanır, kaldırıldığı Van Yüzüncü Yıl Üniversitesinde gördüğü tedavinin ardından taburcu edildi.

Örümcek ısırması sonrası Tanrıtanır'ın hayatındaki ilginç değişiklikler yaşandı. Günde iki paket sigara içen Tanrıtanır, yaşadığı olay sonrası tiryakilikten kurtuldu. Yaşadığı hafıza kaybı nedeniyle sigara içtiğini dahi hatırlamayan Tanrıtanır, alacak ve vereceklerini de unuttu.

Yaşadıklarını AA muhabirine anlatan Tanrıtanır, örümceğin ısırmasının ardından tüm dengesinin bozulduğunu ifade ederek, şunları söyledi:

''Örümcek ısırdıktan sonra bilincimi kaybetmişim. Arkadaşlarım, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Hastanesine götürmüşler. Orada tedavi altına alındım. Beni ısıran örümceği de üniversiteye götürüp incelediler ve karadul cinsi olduğunu belirlediler. Tedavimin ardından taburcu edildim. Olaydan önce günlük 2 paket sigara içerdim olayın ardından yaşadığım hafıza kaybı nedeniyle sigara içtiğimi de hatırlamadım. Şimdi sigara içmiyorum.''

Hafızasını kaybettiği için alacaklarını ve borçlu olduğu kişileri de unuttuğuna dikkati çeken Tanrıtanır, şöyle konuştu:

''Örümceğin ısırmasının ardından evde de aylarca tedavi gördüm. Bu süre zarfında hastaneye ve eve gelen yakınlarımı, eşimi, çocuklarımı kimseyi tanımıyordum. Beni tedavi eden doktor ve hemşirelerin simasını da bir gün sonra unutuyordum. Bu süre zarfında beni ziyarete gelen çok kişi oldu. Bazıları borcum, bazıları da alacağım olduğunu söylüyordu. Fakat ben kimseyi tanımadığım ve hafızamı yitirdiğim için hiçbir şey hatırlamıyorum.''

Tanrıtanır'la birlikte görev yapan Aydın Ok ve Naim Esin de örümcek ısırması sonrasında Tanrıtanır'ın çok tuhaf hareketler yaptığını belirterek, dört kişinin Tanrıtanır'ı zapt etmekte güçlük çektiğini anlattılar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder