11 Ocak 2010 Pazartesi

Sesli Chat Sesli Sohbet Sitelerindeki Adaletsizlikler

Google tarafından izlediğim kadar Domain Eğer yeni ise Sesli Chat sitesi Olarak googlede ön sıralarda çıkman imkansız. Ama Seslichat com gibi site domaini eski diye 10 -12 yıllık bi domain diye adamların sitesi sürekli İlk sırada çıkıyor Olacak iş mi Adamlar Ne güncelleme yapıyor ne de bişey Bizler elimizden geldiğince güncelleme yapıyoruz özgün yazıları kullanıyoruz EL İnsaf yani Bizde insanız hak ettiğimiz yerde Çıkmayı istiyoruz. Google Ses ver bana Olurmu o kadar uğraşıyoruz ediniyoruz ki googlede çıkalım diye bi bakıyorum 5 . sayfada çıkıyorum bi bakıyorum hiç görünmüyorum bu nasıl iş anlamadım gitti. İlla regli domain mi bulalım yani Google Bu yazımı senin botların okuyacak ama sen de görecekmisin bilmiyorum Ama burada isyan etmekte haklıyım .  Bu sorun işallah düzelicektir. Ama hak edene ettiği gibi davranmalısınız bence alan adı eski diye ilk sırada çıkartmak zorunda değilsiniz bizi ve diğerlerini de düşünün ve ona göre sıralamayı yapın Sürekli güncellenen siteler Nerede Olduğu gibi bekleyen site nerede. Ve o ilk sırada çıkıyor sizce haksızlık değilmi bu . Pr yüksek olsa bile yine etkilemiyor kimisinn Pr si 3-4 arasında ama adamların sitesi 5-6-7 . sayfalarda gezinip duruyor. Yani bunu işallah göz önünde bulundurursunuz düzelir bu sorun ama ben haklıyım tartışmaya her türlü isteyen katılabilir. Sizlerde Buyrun Yorumlarınızı Bekliyorum . Görüşmek Üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder