18 Ocak 2010 Pazartesi

Google Sen Sesimizi Duyana Kadar Konu Açmıyoruz

Google dedik eleman dedik bu yaptığın oluyormu bize ?  Dalga geçiyorsun bizimle resmen var ya anlıyamadım gitti. Bi bakıyoruz 5. sayfadayız bi bakıyoruz hiç yokuz şimdi de bi bakıyoruz 9. sayfadayız ne ayak Anlıyamadık. Adamların sitesi hiç güncel değil onları ön sayfalarda çıkartıyorsun. cafedost mudur nedir site bomboş hiç bişey yok o bile bizi geçiyor ne iş anlıyamadım. Arama motoruysan düzgün yap işini hak hukuk yeme .

Artık konu açmayacağım günlük sana şikayet yazacağım bu sorunlar düzelene kadar . Umrumda da değil kimsenin hakkını yemeye hakkın yok istersen banla domainimizi umrumda bile değil . Bizim de bi sabırımız var yani bi yere kadar sonra patlıyor insan. Siteyle de oldukça fazla ilgileniyorum sitemde validador xhtml hatasıda sıfır diğer sitelere bakıyorum Çok hataları var ne iştir anlıyamıyorum Kodlamamız dersen mükemmel sıfır hatamız var yani bizde konu açmayarak diğer siteler gibi mi yapalım ? Öylesimi daha iyi oluyor senin için . Bu durumu düzeltene kadar Protesto ediyorum seni Buraya gelen Botlar okuyor ya bu yazıları işallah sende insafa gelip okursun bu yazdıklarımızı.

Yorumlarınızı Belirtin Lütfen Sizlerde.

Burayı Tıklayarak Yorumlarınızı Yapın Sizlerde


Komik Google Animasyonu İzle

36 yorum:

  1. Açmayacaz işte hıh !

    Noluyor sana google bak kızdırma bizleri :))

    Alacam aklını başından :))

    Yanlış yapma ulen :)) Seslichate yanlış bize yanlıştır :))

    O kadarrrr :))))

    YanıtlaSil
  2. Evet cok güzel bir konuya değinmissiniz. Google de bi 5. sayfada bi hiç görünmüyor site bu kadar üstüne titrediğimiz halde bu yapılan vicdan merhamet isi değil emek veriliyor burda sitede 0 hata var tam anlamıyla kusursuz bu siteden bin kat kötü siteler bile google de yerini alırken bizim sitemizin yada bizim hatamız nedir anlayamadık ? Bunca emege karsılık ilgilenminizi bekliyoruz görevli arkadaslar rica ediyoruz artık bizi bu sıkıntıdan kurtarın verdigimiz onca emege karsın hakkımızı verin yeter.

    YanıtlaSil
  3. evet doğru bende katılıyorum

    YanıtlaSil
  4. HackerBycasus18 Ocak 2010 16:56

    Bencede Katılıyorum Haksızlık Bende Farkındayım bunun Bende Bu Protestoya Katılıyorum ....

    YanıtlaSil
  5. evet çok doğru haksızlık

    YanıtlaSil
  6. valla ayıp etmişler az unlendin ya google ne oldum degil ne olacagım demen lazım dikkatli ol

    YanıtlaSil
  7. *Bu kadar haksızlık olmaz ki yaa bırakın bizde yerimizi bilelim artık google bu kadar sistemsiz calısıyor olamaz

    YanıtlaSil
  8. google yanlıs yapma

    YanıtlaSil
  9. Eee ne yapacaksın işte yeni sitelere google ancak bu kadar değer veriyor, ya yeni site elinden tutuyım diyeceğine bu site daha yeni toy bundan bir halt olmaz muamelesi yapıyor..!

    Vur kafire kadirim vur ellerin dert görmesin. Elden başka ne gelir..! ;)

    YanıtlaSil
  10. kızdırma yeder googgle abılerını

    YanıtlaSil
  11. google akıllı ol aklını alırım

    YanıtlaSil
  12. google bu konuda sanırım haksız lık yapıyor gerçekten

    YanıtlaSil
  13. İstekleriniz Dikkate Alınmıştır...
    Sizin Değerli Sitenizi Bundan Sonra Dikkate Alacağız...
    Sitenize Gerekli Önem Verilecektir...
    By CREMATORY Bilgisinde Siteniz Tekrar Değerlendirmeye Alınmıştır...
    Allah (c.c.) Yardımcınız Olsun :P

    YanıtlaSil
  14. Bu Googlyei nAPıM Ben yhA bUNLAR pezevenq ne yazkkı iz buların elşndeyiz

    YanıtlaSil
  15. Hadi Bakalım Birde böyle deneyelim Belki Talihimiz Açılır. Değerlendirmenizi bekliyorum Bycrematory Dahilinde :d

    YanıtlaSil
  16. Olmadı Google Anlaşamadık Kadir Abiyi paylaşamadık . iŞte Böyle Bi şey Kadir Abiyi Tanımak..


    Kadir Abi her türlü yanındayız.




    la google Sende Aklını Basına Topla !

    YanıtlaSil
  17. Yorumlarınız İçin Teşekkür Ederim Beni Desteklediğiniz İçin.

    YanıtlaSil
  18. google Ayıp sana :)

    YanıtlaSil
  19. 'Walla sonuna kadar katılıyorum,Söyledıklerınze öylekı bazı zamanlar gelıyor. bir gun ıcerısınde binlerce konu acılıyor.. Güncelliğin Doruguna cıkıyorsunuz ..

    Ama google'yine tatmin olmuyor.. Ne istiyorsa artık orasını bende cözemedim =)..

    Umarım sesimizi duyarsın ve bos sayfaları indexlemekten fazgecersın.. Google.

    YanıtlaSil
  20. Sitenizi 1. Sıraya Çıkarttık :)
    Çok Baskı Yapmayın Artık :D

    YanıtlaSil
  21. bu googlede baş belası hep torpil yapıyo dolandırıcı bunlar

    YanıtlaSil
  22. Google Amca Sen Bakıyorumda Çokta Espirilisin :D
    Birdaha google kullanmayacağım. Sana inat :D

    YanıtlaSil
  23. Gogıl gogıl duy sesimizi... Bu inleyen forumların ayak sesleriii.

    Güncelleme yapıyosan yap!,yapmıyosan ananıda al git.

    YanıtlaSil
  24. Bizim buralarda dalgalanma diyolar bu olaya :)

    YanıtlaSil
  25. Hakkımda Kötü Yorumlar Yapmayın...
    Sitenizi Tarihten Silerim :)
    Kadir Admin'e Selamlar :)

    YanıtlaSil
  26. Google Amca Olmadık Boşuna :)
    Çizerum Hepcünüzü :)

    YanıtlaSil
  27. Google Ömrümü Yedin Daha Ne diyeyim sana Allah Cezanı Verecek senin O kadar kişinin ahını alıyorsun farkındamısın .

    YanıtlaSil
  28. Ben herşeyi göz önüne aldım. İnermisin Çıkarmısın Varmısın Yokmusun . Yemektemisin anlamadım gitti . :D

    YanıtlaSil
  29. Admin'e Selam Sandbox'a Devam :P

    YanıtlaSil
  30. Afferin Yola Gel :P

    YanıtlaSil
  31. Farketmez google Alıştık Recep Tayyip Erdoğan Vurdu Birde Sen Vur . Eyvallahh

    YanıtlaSil
  32. Canın saolsun diyemiyorum. Dostlar Saolsun Ne diyeyim .

    YanıtlaSil
  33. yaptiklari buyuk haksizlik abim dediklerine tek tek katiliyorum cok haklisin///

    YanıtlaSil
  34. Google.com işini gerekeni yapmak zorunda tabiki .. Katılıyorum

    YanıtlaSil
  35. Haa bu arada google amyacada slm lar süper yorumlar yapmış valla verdi vurdu tayyip vurdu sence vurda düşelim sanbox a :D

    YanıtlaSil