28 Aralık 2009 Pazartesi

Microsoft Sends Secret Dossier on Reporter, to Reporter

Bir gün, "Senin FBI dosyasını görmek ister misiniz isteniyor düşünün?"
Sen, AOD ki "Evet," mi? Ama sonra kendinizi farklı bir soru sorabilir:
"Nasıl tüm bu bilgileri bilmesi hissettirecek?"

Biri olarak bu deneyimi gidebiliyor Geçenlerde var ilgili olarak kapatın. Microsoft ise bir hikaye raporlama, Aos video girişimi blogging, AI şey Kanal 9 adlı Microsoft ve dışındaki halkla ilişkiler ajansı Waggener Edström beni yanlışlıkla e-posta kutunuzda bitti üzerinde tutar dosyası ai.

Olarak gazetecilik windfalls Bu gibi olur hakkında kadar iyidir gidin. Daha çok, ve orada önümde şeffaf olmaya Orada hakkında bir hikaye yazdığı Microsoft Internet kullanarak kesme kenarına olan onlar hikaye yönetmek için kullandığınız brifing belgeler vardır. Zamanlama ki ben kasıtlı olup olmadığını merak etti tesadüfi oldu.
Ne zaman Microsoft'a söyledim, onlar ikna edici değil söyledi.

Ama sonra ben artık mutlu ilginç bir kepçe olasılığı az hissetti tüm 5.500 kelime okuma yapıldı. Ben dobra dobra tuhaf hissettim.
On me I Äôve 20 yıldan fazla ve bir gazeteci olarak her zaman kişiler röportajda tahmin yapmak kadar ev ödevi olarak bunları yapmak. Yani bu değil gibi bir belgenin varlığı, AOT bana sürpriz. Hala yapmadım Ama bu, AOT herhangi bir satır gibi kolay okunmasını sağlamak için, "Bu o kadar sabırlı olmaya çalışın genelinde onun noktası almak için biraz alır." Ben uzun windedness zaman zaman karım fındık sürücüler biliyorum. AOT bunu Microsoft için bir sorun Aos pr makine de olmuştu biliyorum ben.

Aynı zamanda ne kadar çok kaynak bana karşı zaman Microsoft ile ilgili bir öykü yazmak uyumlu olduğunu görmek çok garipti. Ben Redmond yılında Microsoft, Kanal 9 başkanı ile görüşme ayarlamak, beni ve Tüketici Elektroniği Fuarı'nda bir ilişkilendirmek onu takip etmeye izin
Ocak ve beni diğer iki Yöneticiler telefonda projede yer röportaj için izin verdi.

Ancak orada yakın kişi dahil bir düzine için vardı notlar net görünüyordu. Bazı transkripsiyonu yapılan görüşmeler Ben;
Başkaları ne sorular hakkında ipuçları için benim her söyleyiş notlar tutulur
Gelecek ve isteyebiliriz sonuçta ne benim hikayem söyleyebilirim, diğerleri diye sordum vardı ve önerilen iyi cevaplar sorularla Yöneticiler hakkında bilgi verdi. Gerçekten de, eğer bu hikaye Microsoft benim deneyim ile bitiş oyundu notlar yakından, Aos net okuyun. Altı ay gibi bunlar komplo olduğunu bir şey için önce Kanal 9 hakkında bir hikaye yazmak ve Kablolu için dergisinde editör ile çengel ayar umuduyla karşılamak için üç Yöneticiler gönderdi.
Ben bu kadar sert ya da çalışmış ben eş olmak, kendi spin makine tarafından tercih de utanmış olmalı gurur olmalı mı? Ben gibi düşünmek AOD
Bence bu hikaye ne olursa olsun yazılı olurdu. Ama şimdi, şeffaflık mucize aracılığıyla, sen, okuyucu, çok karar almak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder