28 Aralık 2009 Pazartesi

Kötü amaçlı yazılım uyarıları

( Yanlışlıkla tıklayarak önlemek için URL'leri ayrıldı. Orada eğer Linux kullanıyorsanız gitmek değildir.) Profili kaynak ve sayfanın altına bakın. Koda bakın görünen gibi

<script language="JavaScript" type="text/javascript"> var k = '(kodlanmış anlamsız)', t = 0, h = "while (t <= k.length-1) (
h = h + String.fromCharCode (k.charCodeAt (t + +) -3);) (h) document.write; </ script>

Bence bu senin soruna neden olduğunu düşünüyorum. Sitenizde böyle bir WMF sitenize herhangi bir ziyaretçi enfekte olabilir yararlanmak düşmanlık olabilir görünüyordu.

Ben oldukça "biz bu noktada herhangi bir malware" raporları yoksa birkaç teslim ettik ve ben henüz görmek sonra olumlu bir yanlış - Söz konusu sitelerin her biri bazı kötü amaçlı yazılım oldu. Ama bu değişiklik, nispeten yeni olduğunu ve eğer kendi site ve kesmek oldu malware dağıtan bir site sahipleri teşhis yardım yolları üzerinde çalışmaya devam edeceğiz. Belki bazı web yöneticisi konsolunda malware var görünüyor URL göstermek, örneğin. Genel olarak, dosya kontrol ediyorum değiştirme zamanını sitenizdeki sayfalar için birisi yeni sayfalarınızı değiştiğini görmek.

Bu süre içinde, burada siteniz kötü niyetli yazılım barındıran olarak işaretlenir nasıl itiraz için:
Interstisyel üzerinde "StopBadware.org" bağlantısını - tıklayın Google gösterir.
Sonuç sayfası - On ifade "Eğer bize rapor edildi ve bizimle konuşmak istiyorum web sitesinin yöneticisi, lütfen iletişim sayfası bakın." Bu iletişim bağlantısını tıklayın için http://www almak .stopbadware.org / home / contact_general nasıl e-posta ve StopBadware ile itiraz hakkında okumak için.

Bu süreç hala geliştirilebilir düşünüyoruz ama aynı zamanda, biz duydum çok olumlu tepkiler kullanıcıların o tıklama istemiyorsanız potansiyel malware sayfalarında. Sonuçta ben yöneticileri bir site oldu, çünkü bu konuda hızla bilmek güzel kesmek ki kadar onların ziyaretçilerine zararlı yazılım, hizmet olabilir uyarısı yardımcı olur düşünüyorum.

Siteleri Düşündüğümüz için Güncelleştirme: takımı konsol yöneticisi gibi görünüyor şimdi eklemiştir örnek URL'ler kötü amaçlı yazılım barındıran. Bu yöneticileri kendini daha araçlar vermek için büyük bir adım herhangi bir malware Tanı ile ilgili konularda kendi siteleri ile. Her zaman olduğu gibi, bu özellik ekledik millet sayesinde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder