31 Aralık 2009 Perşembe

HZ EBUBEKİR SIDDIK(R.A)YAPTIĞI BAZI DUALAR

HZ EBUBEKİR SIDDIK(R.A)YAPTIĞI BAZI DUALAR

Hz ebu bekir sıddık r.a bir gün rasulullah (s.a.v)efendimize

ya rasulallah! bana bir dua öğretiniz de onu namazlarımda okuyayım  dedi.

Allah rasülü (s.a.v)de söyle dua et buyurdu.

Allah ım ben kendime cok zulmettim.günahları bağıslayacak ise yanliz sensin

öyleyse tükenmez lütfünla beni bağisla bana merhamet et beni bağisla cünkü

affı sonsuz merhameti nihayetsiz olan yanlız sensin ALLAHIM

Ebu bekir es-sıddık (r.a) birgün peygamber(s.a.v) efendimize gelerek

ya rasulallah bana bazı mübarek kelimeler ögretsenizde onları sabah aksam

okusam dedi. Allah rasülü(s.a.v) de gökleri ve yerleri görünen ve görünmeyen alemleri yaratan Allah'ım ey her seyin rabbi ve sahibi senden başka ilah bulunmadıgına kesinlikle şehadet ederim nefsimin şerrinden şeytanın şerrinden onun Allah a şirk koşmaya davet etmesinden sana sığınırım  diye dua et ve bunu sabahleyin aksamleyin ve yataga yattıgın zama söyle buyurdu. Ebu bekir sıddık söyle dua ederdi Allah ım ömrümün en hayırlı devresi sonu amellerin en hayirli kismi neticeleri günlerimin en hayirlisi da sana kavuştuğum gün olsun  .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder